Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Μαρία Σάκκαρη ξεκίνησα με μπαλέτο και καράτε

Αφιέρωμα στην Μαρία Σάκκαρη από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Τέννις Γυναικών (WTA)
Πηγή: CNN GreeceΜιχάλης Τσώχος ,
 
 Αφιέρωμα στην Μαρία Σάκκαρη από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Τέννις Γυναικών (WTA)
Πηγή: Reuters / Steve Holland
Μια μεγάλη συνέντευξη στο περιοδικό της WTA έδωσε η Μαρία Σάκκαρη μετά την πρόκρισή της στον β γύρο του Αυστραλιανού OPEN.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον με την παρουσία της στις 64 καλύτερες τεννίστριες του τουρνουά και τα αφιερώματα διαδέχονται το ένα το άλλο, μετρώντας αντίστροφα για την αναμέτρηση με την Ισπανίδα Κάρλα Σουάρες Ναβάρο στις 2 τα ξημερώματα.
This is Sparta
«Στο γήπεδο βγαίνει από μέσα η Σπαρτιάτισσα. Κατάγομαι από την Σπάρτη, ο πατέρας μου είναι από την Σπάρτη και σε κάθε αγώνα δίνω τα πάντα με όλη μου την καρδιά μέχρι τον τελευταίο πόντο». Έτσι σκιαγράφησε τον εαυτό της η Μαρία στην σχετική ερώτηση του συναδέλφου και συνέχισε. «Είμαι αγωνίστρια και κυνηγάω κάθε μπαλλιά. Έξω από το γήπεδο είμαι συνέχεια χαμογελαστή. Αυτό είναι το μυστικό. Είμαι χαρούμενος άνθρωπος με θετική σκέψη».

«Η ζωή με την μητέρα μου»
Όπως ήταν φυσικό μεγάλο κομμάτι της συνέντευξης αφιερώθηκε στο γεγονός ότι είναι η κόρη της Αγγελικής Κανελλοπούλου, πρώην πρωταθλήτριας του τέννις. «Όταν είσαι 5,6,7,8 χρόνων δεν το συνειδητοποιείς. Το κατάλαβα όταν άρχισα να αγωνίζομαι και στο πρώτο τουρνουά έλεγαν, «η κόρη της Αγγελικής». Για την Ελλάδα ήταν πολύ σημαντική αθλήτρια. Έφτασε στα προημιτελικά των Ολυμπιακών Αγώνων, στον γ γύρο του Ρολάν Γκαρός, νούμερο 43 στον κόσμο. Η πρώτη που το έκανε και μετά ήρθε και η Λένα Δανιηλίδου. Αλλά δεν ξεκίνησα να παίζω τέννις εξαιτίας της και ας το νομίζουν όλοι».
«Τα γήπεδα του τέννις ήταν δίπλα στο σπίτι μου. Τρία λεπτά απόσταση. Μικρή έκανα όλα τα σπορ, γιατί ήμουν αθλητικό παιδί. Και άρχισα να παίζω με τον παππού μου. Αρχικά έκανα μπαλέτο, με έδιωξαν γιατί δεν ήμουν πολύ καλή. Μετά πήγα καράτε, αλλά και από εκεί με έδιωξαν, γιατί γελούσα συνέχεια στην προπόνηση. Οπότε αφού με έδιωχναν από παντού κατέληξα στο τέννις (γελώντας)».

«Η μητέρα μου καταλαβαίνει κάθε κατάσταση και ποτέ δεν μου χει πει, «γιατί έχασες;». Είναι πάντα περήφανη για μένα, κερδίζω ή χάνω. Με στηρίζει και μου λέει, «ευχαριστήσου το. Είναι αυτό που σου αρέσει να κάνεις, οπότε να το ευχαριστιέσαι».
«Είναι τόσο συναρπαστικό»
Η παρουσία της στο κεντρικό ταμπλό του τουρνουά είναι κάτι μοναδικό για την Μαρία Σάκκαρη. «Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι προκρίθηκα από τα προκριματικά και από τρία πολύ δύσκολα ματς. Και τώρα προκρίθηκα να παίξω με μια τοπ αθλήτρια την οποία θαυμάζω τόσο. Είναι συναρπαστικό».

Όσο για τα δυνατά της στοιχεία στο παιχνίδι; «Όλοι πιστεύουν ότι μ αρέσει να παίζω στο χώμα, επειδή ζω στην Ισπανία, αλλά εμένα μου ταιριάζουν οι πιο σκληρές επιφάνειες. Το σερβίς είναι νομίζω η αγαπημένη μου κίνηση, γιατί μπορείς να χτυπήσεις όσο δυνατά θέλεις την μπάλα και να κερδίσεις πόντους».
Σύνδεσμος ενσωματωμένης εικόνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου