Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Αλεξάνδρα Παππά Χρυσό μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Γυναικών(-55kg) για 4η συνεχόμενη χρονιά!

Image may contain: 2 people, people standingImage may contain: 1 person, basketball courtΣτο λογαριασμό της στο FB  διαβάζουμε:
"Χρυσό μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Γυναικών(-55kg) για 4η συνεχόμενη χρονιά!
Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την οικογένειά μου,τους υπέροχους δασκάλους μου Nektarios Xenos και Μαρίζα Σουμπασάκη για την αμέριστη βοήθειά τους κ την εμπιστοσύνη τους,τους αγαπημένους μου φίλους που βρέθηκαν κοντά μου,τον ξεχωριστό Alexandros Kladis για όλη τη στήριξη καθώς και την υπέροχη κερκίδα του "Οδυσσέα"!!!
Image may contain: 5 people, people smiling, people standingΕπίσης τον φυσικοθεραπευτή μου Γιώργος Γκούντας για την πολύτιμη βοήθειά του όλο αυτό τον καιρό και τον Sotiris Goule για την προετοιμασία μας πριν τους αγώνες!
Μεγάλο ευχαριστώ και στους χορηγούς μου Filotas Papadakos και Safe House καθώς και τη Myprotein για τη μεγάλη στήριξή τους!
Συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές που διαγωνίστηκαν και ιδιαίτερα στους συναθλητές μου για το πάθος,το ήθος και τις επιτυχίες τους!Επόμενος σταθμός το Karate1 στο Rotterdam!#nationals #gold #teamodysseas #myteam #dutchopen 🔜👊"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου