Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Η νέα βασίλισσα στα Κατα Ντόρα Κολινάκη δηλώνει...


Η Ντόρα Κολινάκη σε σχετική ανάρτηση στο instagram δηλώνει:

"Σας ευχαριστώ όλους μέσα απο τα βάθη της καρδιάς μου!!! Από τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής μου!!!National Champion 2017 😊#karate #1stplace👊 #nationalchampionships #individualkata #femalekata 2017 #goldmedal #nevergiveup #odysseasteam"

Ενώ η δίδυμη αδελφή της Μαργαρίτα στο FB έγραψε:
"Ένα ακόμη Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ανδρών-γυναικών έλαβε τέλος. Είμαι πάρα πολύ συγκινημένη και πολύ υπερήφανη! Η δίδυμη αδερφή μου έφτασε για ακόμη μια φορά στο τελικό της κατηγορίας της στα Κάτα Γυναικών και κατάφερε να κατακτήσει επάξια τον τίτλο της Πανελλήνιας Πρωταθλήτριας για το 2017! Θέλω να σημειώσω πως ήταν ένας τελικός γιορτή γιατί όπως κ πέρισυ διαγωνιστηκε με την συναθλήτρια μας Τζωρτζίνα Ξένου που επίσης είχε εκπληκτική παρουσία! Σας καμάρωσα κ τις δυο κ εύχομαι παντα να παίζετε στους τελικούς μαζί κ να μας κάνετε να νιώθουμε τόσο υπερήφανοι! Νιώθω πολύ τυχερή κ ευλογημένη γιατί δεν έχω μια αλλα δύο οικογένειες! Θέλουμε προσωπικά να συγχαρούμε όλα τα παιδιά που διαγωνίστηκαν, ιδιαίτερα τα παιδιά του Οδυσσέα που μας έκαναν να νιώσουμε αυτά τα απερίγραπτα συναισθήματα! Φυσικά, Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την οικογένεια μας Γιούλα Κολινάκη,Markos Kolinakis,Ηλιας Χαριτος που είναι πάντα δίπλα μας, πιστεύει απολυτα σε εμας κ στηρίζει την κάθε μας προσπάθεια με όλο της το είναι! Ενα μεγάλο ευχαριστώ το χρωστάμε στους ΙΚΑΝΟΥΣ-ΜΕΓΑΛΟΥΣ δασκάλους μας Μαρίζα Σουμπασάκη & Nektarios Xenos που πραγματικά χωρίς εκείνους δεν θα είχαμε φτάσει τόσο ψηλά! Τους θαυμάζουμε γιατί πανω απ'όλα είναι άνθρωποι με ήθος κ αρχές!!!
Και τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φυσιοθεραπευτή Sotiris Goule για την πολύτιμη βοήθεια που προσέφερε στην αδερφή μου, καθώς σε όλα τα παιδιά, όλους τους γονείς, το team του Angelos Gorgas, όλους τους φίλους μας Baggelis Tzougarakis Stelios Artsidakis Antonis Panopoulos Maria Filiou Mary Alagiali Μαρία κ Αφροδίτη που ήρθαν να στηριξουν τον μοναδικό σύλλογο μου.
#NationalChampion2017
#DoraKolinaki💪💜
#NextStation_EuropeanChampionships✔
#karate #nationalChampionship2017 #OdusseasTeam #odusseasfamily #iamSooproud👊💘"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου