Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Αλεξάνδρα Παππά: ....Μία ομάδα ενωμένη μπορεί να καταφέρει τα πάντα!!!

Image may contain: 4 people, people standing and text
Στον προσωπικό της λογαριασμο στο FΒ αναφέρει:
"Ολοκληρώθηκε το Karate1 στο Ρότερνταμ!
Ευχαριστημένη απο την απόδοσή μου με δύο νίκες και μια ήττα που δεν μου έδωσε δυστυχώς την ευκαιρία να προχωρήσω.
Συνεχίζουμε δυναμικά για να διορθώσουμε τα λάθη και να ανεβαίνουμε όλο και περισσότερο!
Συγχαρητήρια σε όλους τους Έλληνες αθλητές που διαγωνίστηκαν και στις καλές μου φίλες Vicky Panetsidou και Έλενα Χατζηλιάδου για τα χάλκινα μετάλλια που κατέκτησαν!
Μία ομάδα ενωμένη μπορεί να καταφέρει τα πάντα!!!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον "αδερφό" μου Dionisis Xenos για το απίστευτο coaching κ συγχαρητήρια για την καταπληκτική εμφάνισή του, στους χορηγούς μου Filotas Papadakos και το Safe House καθώς και στην εταιρεία Myprotein για την πολύτιμη στήριξή τους!
Λίγη ξεκούραση και σκληρή δουλειά για τον επόμενο μεγάλο στόχο που δεν είναι άλλος από το Ευρωπαικό Πρωτάθλημα!  🔜👊💪
#karate1 #rotterdam #teamgreece #neverstopdreaming #keepgoing #safehouseiseverywhere #TeamMYP #fitnessfashion #SMG"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου