Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Δεύτερος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ο Ηλίας Μουταφτσής και δηλώνει: Όλα είναι ένα παιχνίδι και μέσα από αυτήν την ευγενή άμυλα σίγουρα γινόμαστε καλύτεροι. Όλα τελικά είναι ένα μάθημα.

Μία ακόμη νέα διάκριση έρχεται να προστεθεί στο ενεργητικό του Ηλία Μουταφτσή.
Αποτέλεσμα εικόνας για ηλίας μουταφτσηςΤου νεαρού αθλητή του KUMITE, που κατάφερε να ανέβει ξανά στο βάθρο. Αυτή τη φορά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών που διεξήχθη στην Αθήνα. «Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών έλαβε χώρα στο κλειστό γυμναστήριο της Πετρούπολης στην Αθήνα. Ομολογώ πως η διοργάνωση ήταν πολύ καλά οργανωμένη, αν και για άλλη μια φορά είχαμε μικρή απόκλιση στο χρονοδιάγραμμα των αγώνων. Ήταν η πιο «καυτή» έδρα που έχω παίξει σε εθνικό πρωτάθλημα και πραγματικά συγχαρητήρια στους Δημότες της Πετρούπολης», τόνισε ο ίδιος μιλώντας στο Δίκτυο. Για να ανέβει στο βάθρο, χρειάστηκε να δώσει τέσσερις δυνατούς αγώνες. «Το πρώτο ματς το νίκησα 2-1, το δεύτερο ματς 10-0, το τρίτο ματς έληξε 3-3, αλλά λόγω των καινούριων κανονισμών νίκησα εγώ το παιχνίδι. Ο τελικός ήταν αρκετά δύσκολος, καθώς ο αντίπαλός μου, ο Μιχάλης Γιαννέλης, ήταν ένας πολύ δύσκολος αντίπαλος. Παρόλο που επικρατούσα στον αγώνα με σκορ 4-0 αποβλήθηκα από αυτόν, επειδή εξάντλησα το όριο των παρατηρήσεων με αποτέλεσμα να κατακτήσω εγώ το ασημένιο μετάλλιο. Δεν τίθεται θέμα αδικίας, αλλά κανονισμών του παιχνιδιού», τόνισε και συμπλήρωσε: «Τα συναισθήματα είναι διάφορα…Ναι, σίγουρα υπάρχει στεναχώρια, επειδή, ενώ επικρατούσα στον τελικό, στο τέλος έχασα, αλλά όλα είναι ένα παιχνίδι και μέσα από αυτήν την ευγενή άμυλα σίγουρα γινόμαστε καλύτεροι. Όλα τελικά είναι ένα μάθημα. Θέλω να συγχαρώ όλα τα παιδιά της κατηγορίας, καθώς έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και πραγματικά το θέαμα ήταν εκπληκτικό».
Αποτέλεσμα εικόνας για ηλίας μουταφτσηςΚάθε αγώνας για τον ίδιο απαιτεί και μία σκληρή προετοιμασία. Έτσι, και για το πανελλήνιο πρωτάθλημα χρειάστηκε να θυσιάσει όλο τον ελεύθερο χρόνο του. «Η προετοιμασία μου ήταν αρκετά δύσκολη, καθώς καθημερινά πήγαινα για προπόνηση στη σχολή μου «Α.Σ ΣΟΤΟΚΑΝ ΚΑΡΑΤΕ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ», που βρίσκεται αρκετά έξω από τη Θεσσαλονίκη. Κάναμε αρκετές ώρες προπόνησης, όχι μόνο εξάσκησης, αλλά και θεωρίας, για να δούμε αν ταιριάζουν αυτές οι καινούριες τακτικές στο αγωνιστικό μου κομμάτι. Παράλληλα, και το πρωινό μου πρόγραμμα ήταν γεμάτο λόγω των σπουδών μου».Γεννημένος αγωνιστής, ο Ηλίας δεν σταματά εδώ και θέτει από τώρα τους επόμενους στόχους του. «Επόμενος στόχος είναι το Διεθνές Πρωτάθλημα στη Σόφια της Βουλγαρίας και μετά από δύο εβδομάδες αυτό στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας. Για να μπορέσω, βέβαια, να συμμετέχω σε αυτούς τους αγώνες, αλλά και γενικά σε όλους τους αγώνες που λαμβάνω μέρος, έχω μία δυνατή ομάδα που με στηρίζει, την οποία θέλω να ευχαριστήσω και δημόσια. Αναφέρομαι στην ιατρική και φυσικοθεραπευτική μου ομάδα, τον προπονητή μου, το σύλλογό μου και το χορηγό μου, που με στηρίζουν σε κάθε μου προσπάθειά. Και φυσικά στην οικογένεια μου, που είναι πάντα στο πλευρό μου.
πηγη:diktyotv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου