Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

¨Ελενα Χατζηλιάδου.... Αυτό θα πεί ΟΜΑΔΑ ...καλύψαμε ο ένας τον άλλον

Image may contain: 12 people, people smiling, people standingΣτον λογαριασμό της στο FB διαβάζουμε:
"Elena Chatziliadou feeling proud with Dionisis Xenos and 11 others.
3 hrs ·
3η συνεχόμενο Σαββατοκύριακο με αγώνες
Απολογισμός 2 χρυσά , 1 χάλκινο στο παγκόσμιο επίσημο τουρνουά Κ1 Premier League 💪😀
Είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα να συνεχίζω να βρίσκομαι στην ελίτ του καράτε 🙏
Όπως και η συναθλητρια μου Vicky Panetsidou που καταφέρει άλλο ένα μετάλλιο ανάμεσα στις καλύτερες αθλήτριες του κόσμου!!
Τι να πω για αυτά τα παιδιά ... με πάθος ψυχή και σεβασμό παίρνουν μέρος σε τέτοιους μεγάλους αγώνες και αγωνίζονται με τους καλύτερους αθλητές του κόσμου με προσωπικά έξοδα χωρίς κανέναν προπονητή ή βοηθό . Αλλά .... καλύψαμε ο ένας τον άλλον !! Πχ προσωπικά να ευχαριστήσω και τον Dionisis Xenos για όλες τις συμβουλές και την στήριξη σαν coach μέχρι και τον ημιτελικό !! Χίλια ευχαριστώ δεν φτάνουν
Τον Ilias Moutaftsis σαν φυσικοθεραπευτής και όλα τα παιδιά ξεχωριστά για την προθέρμανση μου και την ψυχολογική συμπαράσταση !! Αυτό θα πει ομάδα !! Ο καθένας έτρεχε και βοηθούσε όσο μπορούσε τον συναθλητή του σε όλα τα επίπεδα !!
Εκτός από το πάθος που έχω για το καράτε και το κάνω για τον εαυτό μου και τον πατέρα και προπονητή μου Maximos Dhmhtrios Xatzhliadhs, αυτες τις 2 μέρες αγώνων άκουγα τους συναθλητές μου που φώναζαν για μένα και που με έκαναν και ανατρίχιασα και ετςι έπαιζα με όλη μου την ψυχή γιαυτους !!!
Παιδιά αφιερωμενο σε εσάς αυτό το μετάλλιο !!
Είστε απίστευτοι αθλητές Μα πάνω από όλα απίστευτοι χαρακτήρες !!
Ευχαριστώ για τα συναιΣθηματα που με κάνατε και ενοιωσα !!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου