Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Σπύρος Μαργαριτόπουλος πρώτος στα (+84kg) σε ένα βάθρο με τα καλύτερα παιδιά!!

Σε ανάρτηση στο FB δηλωνει:
"ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΔΡΩΝ - ΓΥΝΑΙΚΩΝ 2017.

Image may contain: 6 peopleImage may contain: 6 people, people smiling, people standing and basketball courtΑρχικά θα ήθελα να συγχαρώ όλους του αθλητές για την προσπάθεια τους ανεξαρτήτου αποτελέσματος και που αγαπάνε αυτό το όμορφο άθλημα, προσπαθώντας και μοχθώντας σε πραγματικά δύσκολες εποχές. Έπειτα το μεγαλύτερο μπράβο στους αθλητές του The Brotherhood-M.F.T. όπου ενώ διανύουμε την 4η χρονιά λειτουργίας του συλλόγου μας ενεργά μετείχαν στην καλύτερη και δυσκολότερη εγχώρια διοργάνωση. Πρώτα απ όλους τον Nikos Drivas που για εμένα και για πολλούς έπιασε την καλύτερη απόδοση (φίλε μου δεν έχεις κανέναν λόγο να στεναχωριέσαι απλά κάποιοι άνθρωποι για μια ακόμη φορά είναι πολύ λίγοι, άσχετοι και αδύναμοι να κρίνουν τέτοια ματς). Έπειτα τον Γιάννης Μανωλαράκης ο οποίος έπαιξε καταπληκτικά ανεβαίνοντας επιτέλους στο βάθρο (αδελφέ μου σου είχα πει πως μια μέρα θα έρθει η ανταμοιβή για τους κόπους σου και είσαι πραγματικά δυνατός και αξιέπαινος όχι μόνο για το Χανιά -Αθήνα - Χανιά που κάνεις κάθε μήνα αλλά και για πολλά άλλα). Τον αντωνης βισκαδουρακης για την πολύ καλή παρουσία του σε 2 πολύ καλά παιχνίδια (φιλαράκο μπράβο σου παρόλο τον τραυματισμό σου κυνήγησες τα μάτς και ειλικρινά χαίρομαι να σε βλέπω να προχωράς). Τον Konstantinos Chronopoulos που επανήλθε μετά από σοβαρό τραυματισμό και αγωνίστηκε (Κώστα μου αδικίες πάντα θα γίνονται πρέπει να τις δεχόμαστε και να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι με περισσότερη δουλεία, προχώρα και εμείς δίπλα σου). Την Βάσω Σημαντηράκη για την 3η της θέση (Βασούλα μου χαίρομαι να σε βλέπω να προσπαθείς καθημερινά και σου εύχομαι και εις ανώτερα). Τέλος τους Alex Mavropoulos και Dimitris Petsalas για την προσπάθεια και συμμετοχή τους (ελπίζω να προπονηθείτε την άλλη φορά :P ). Ένα ευχαριστώ από καρδιάς στον φίλο και αδελφό Kostas Pappas όπου εκτός από coach σε κάποιους από τους παραπάνω ήταν και στη δικιά μου καρέκλα και χαίρομαι που συνεργαζόμαστε με κοινές αντιλήψεις, στόχους και μακροχρόνια φιλία. Επίσης ευχαριστώ τον φίλο Angelos Gorgas για την πολύτιμη βοήθεια του με τα υπόλοιπα παιδιά. Συγχαρητήρια αξίζουν στον αδελφό μου Dimitris Margaritopoulos για όλο αυτό που έχουμε φτιάξει όλα αυτά τα χρόνια (χωρίς εσένα θα ήταν όλα διαφορετικά) αλλά και για την σωστή, αμερόληπτη και δίκαιη διαιτησία που κάνει από τότε που ξεκίνησε ως διαιτητής (και δεν είναι δικά μου λόγια αυτά, αλλά αυτό μου λένε παλιοί συναθλητές, αθλητές, παράγοντες και λοιποί σε κάθε πρωτάθλημα και όποιος άσχετος έχει αντίθετη γνώμη ας δει τα βίντεο προσεχτικά ή ας πιει ξυδάκι). Ευχαριστούμε όλους τους φίλους και μαθητές που ήρθαν στο γήπεδο να μας στηρίξουν!!!
Image may contain: 8 people, people standingΌσο για μένα για 16η φορά σε κατηγορία Ανδρών βγήκα πρώτος (+84kg) σε ένα βάθρο με τα καλύτερα παιδιά!! Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον χορηγό μου Captain's Μπαχαρικά και Βότανα για την στήριξη του όλα αυτά τα χρόνια, το Reborn Training και τον Nikos Stratikis για την φυσική μου κατάσταση, την Tokaido Greece για τον top εξοπλισμό καράτε, αλλά και τους χορηγούς του συλλόγου μας Captain's Bakery , li)ke sense και Seker Cleaners. Τέλος τον δάσκαλο μου Κανέλλη Γιάννη, τους γονείς μου και την γυναίκα μου Georgia Rozi που συνεχίζει και με ανέχεται :"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου