Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Στέφανος Ξένος: Τώρα αρχίζουν όλα....

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing and suitΟ Στέφανος Ξένος EUROPEAN CHAMPION U21 -60kg 2019 δηλώνει:!
"Θελω να ευχαριστησω παρα πολυ τον επικεφαλη εθνικο προπονητη Γιαννη Κανελλη για την αψογη συνεργασια μας για 2η συνεχομενη φορα. Αυτη τη φορα απο τον πρωτο μας αγωνα, μεχρι και τη νικη του τελικου μας.
Επισης τους εθνικους βοηθους προπονητες Syllas Giannis για το κλιμα και την τρελα που επικρατουσε σε ολη την αποστολη και τον Fotis Lekakos για την πιστη και εμπιστοσυνη του σε εμενα εδω και πολλα χρονια.
Επισης την μητερα και προπονητρια μου Μαρίζα Σουμπασάκη (Mariza Soumbasaki)που ειναι παντα μαζι μου και καναμε ζεσταμα μαζι για πολλες ωρες αλλα και φροντιζοντας να ειμαι ετοιμος για τον καθε αγωνα. Εισαι η καλυτερη!
Τον πατερα μου και εθνικο βοηθο προπονητη αλλα και δικο μου, Nektarios Xenos για την παρουσια του αλλα και την "θυσια" να μην coachαρει τον γιο του για το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα. Δεν θα το εκανε ο καθενας. Πατερα σε ευχαριστω.
Τις αδερφουλες μου Τζωρτζίνα Ξένου και Λυδία Ξένου για ολα αυτα που περναμε μαζι καθε μερα. Δεν θα μπορουσα να μην ευχαριστησω την εθνικη ομαδα. Η κερκιδα ηταν απιστευτη με φωνες, συνθηματα και κλαμματα. Ημασταν μια πραγματικη ομαδα. Παιδια ευχαριστω για ολες τις στιγμες και τη στηριξη σας!
Τελος, φυσικα τον αδερφο-coach-προπονητη-φιλο και συναθλητη μου Dionisis Xenos γιατι αυτο το χρυσο ειναι στην ουσια δικο του. Αδερφουλη...αυτο ειναι μονο για εσενα! Παντα πιστευες σε εμενα και μου ειχες πει οτι το αργυρο στην Σοφια θα ηταν συντομα χρυσο. Να λοιπον τωρα, δυο χρονια μετα που εκπληρωσα τα λογια σου. Συνεχιζουμε δυνατοτερα. Τιποτα δεν τελειωσε. Τωρα ολα αρχιζουν!
#europeanchampion2019 #dreamcametrue #Ididit #iamcoming #Fearless #watchme #thankyouGod #goldmedal #champion #letthegamesbegin"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου