Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Μιχάλης Σερεμετάκης: το μεγάλο βήμα δεν θα αργήσει να έρθει.

Το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα Νεων-Ανδρων & U21που διεξήχθη στο Aalborg της Δανίας έλαβε τέλος.
Ηττήθηκα στον 1ο γύρο 1-0 από τον Γάλλο πανευρωπαϊκό αθλητή. Σαν αθλητής πάντα αναφέρομαι και κρατάω μόνο τα δικά μου λάθη γιατί αυτά θα με κάνουν καλύτερο παίχτη. Αυτή την φορά όμως έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό σε ένα τατάμι με διαιτησία καθόλου ευνοϊκή προς εμένα . Όσοι ήταν εκεί γνωρίζουν. Δεν πτοούμαι και γνωρίζω ότι το μεγάλο βήμα δεν θα αργήσει να έρθει.
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την κερκίδα. Είναι όλα εξαιρετικά παιδιά και μετά από καιρό μια ενωμένη Εθνική ομάδα καράτε αθλητών-προπονητών. Επίσης στους γονείς μου, στον Δάσκαλο μου Vasilis Triantafillos και στον αδελφό μου Βαγγελης Σερεμετακης που δεν έλειψαν στιγμή από κοντά μου.
Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Εθνικό Προπονητή ΚΑΝΈΛΛΗ Ιωάννη που είχαμε άψογη συνεργασία την ώρα του αγώνα.
#karate #kumite #greece #nonstop #84kg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου