Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Τηλέμαχος Κανελλίδης: Από εδώ και πέρα ξεκινάει το πραγματικό καράτε..

Image may contain: 1 person, smiling, standingΟ Τηλέμαχος Κανελλίδης δηλώνει:"Άλλο ένα πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα - το τελευταίο στην κατηγορία u21- έφτασε στο τέλος του. Δυστυχώς δεν κατάφερα να ξαναφέρω το πολυπόθητο μετάλλιο που κυνηγάω τόσα χρόνια. Παρόλα αυτά κρατάω μόνο θετικές αναμνήσεις, αφού μετά από 6 ευρωπαϊκά και 2 παγκόσμια πρωταθλήματα γνώρισα άτομα και πήρα εμπειρίες που θα με συντροφεύουν σε όλη μου τη ζωή! Από εδώ και πέρα ξεκινάει το πραγματικό καράτε, στην κατηγορία των ανδρών.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα την οικογένειά μου, αφού χωρίς τη στήριξή τους (οικονομική και ηθική) δε θα είχα καταφέρει να κάνω τίποτα απο όλα αυτά, έπειτα τους προπονητές μου Nikos Panetsidis, Rena Chasiotou, Andreas Panetsidis, Vicky Panetsidou και προπονητή βορείου Ελλάδος Maximos Dhmhtrios Xatzhliadhs και όλους τους συναθλητές μου (παλιούς και νέους) που τόσα χρόνια παλέψαμε με σκληρή δουλειά όλοι μαζι!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Arawaza Greece για τη στήριξη και τη χορηγία του εξοπλισμού και των φορμών στην εθνική ομάδα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς...
Πολλά συγχαρητήρια και ευχαριστώ αξίζουν επίσης στους εθνικούς προπονητές Ιωάννη Κανέλλη, Nektarios Xenos, Syllas Giannis, Fotis Lekakos για τη στήριξη και εμπιστοσύνη που έδειξαν σε όλη την ομάδα! Δάσκαλοι, η καλή σας δουλειά φαίνεται, πιστεύω σε αυτήν την ομάδα για το μέλλον!
Όλα τα φώτα πέφτουν πάνω στους πρωταθλητές και φίλους μου Stefanos Xenos, Dimitris Rigas και Nikoleta Zervou και τους αξίζουν τα θερμά μου συγχαρητήρια για το χρυσό και τα 2 χάλκινα μετάλλια αντίστοιχα! Μάγκες, θα φτάσετε πολύ πολύ ψηλά! 😉
Συγχαρητήρια σε όλη την εθνική ομάδα για τις εμφανίσεις και την ελληνική ψυχή που δείξαμε! 🇬🇷
Καλή συνέχεια σε όλους!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου