Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

Διονύσης Ξένος: Είστε η δύναμη μου

Image may contain: 2 people, people smiling, people on stage, people playing sports and childΟ Διονύσης Ξένος κατέκτησε τη 2η θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα και δηλώνει: "2η θέση λοιπόν στο πανελλήνιο πρωτάθλημα 2019! Αναμενόμενο αποτέλεσμα, χαρούμενος με την απόδοση μου και στους 3 αγώνες! Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλο τον κόσμο που ήταν σήμερα στο στάδιο και υποστήριζε εμένα και την ομάδα μου! Με συγκινεί πραγματικά που τόσος κόσμος ήρθε τόσο δρόμο από το πρωί ως το βράδυ για να μας στηρίξει... Είστε υπέροχοι όλοι, είστε η δύναμη μου/μας! Να σας έχει ο Θεός καλά! Stefanos Xenos είσαι τεράστιος έχεις ξεφύγει χιλιόμετρα! Dimitris Rigas δεν είναι αυτή η θέση σου, αλλά έρχονται μεγάλες μέρες! Γιώργος Καραλής και Konstantina Peppa Δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες παιδιά μου! Η μαγκιά είναι να ξεπερνάμε γρήγορα τις δυσκολίες και να επανερχόμαστε. Διονύσης Καρωτός Σήμερα φίλε σε παραδέχτηκε όλο το στάδιο και εγώ μαζί! Angelos Tzortzis step by step bro! Μάρκος Παπαδοπετράκης Δεν έχω καταλάβει για ποιον λόγο δεν έχεις το χρυσό σήμερα αλλά ξέρουμε ποιος είσαι! Nikoleta Zervou ρεσιτάλ! Τζωρτζινα Ξένου, κατα παγκόσμιου επιπέδου! Ένα τεράστιο ευχαριστώ στους αγαπημένους μου Naya Angelopoulou Thanos Loukopoulos Nektarios Xenos και πάνω απ όλα την δασκάλα και coach μου Μαρίζα Σουμπασάκη (Mariza Soumbasaki) για όλα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου