Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Νικολετα Ζερβού : Οι λέξεις είναι λίγες για να περιγράψεις τα συναισθήματα

Image may contain: 1 person, smiling, standingΗ Νικολέτα Ζερβού 3rd European medallist 🥉 δηλώνει:
"Μερικές φορές οι λέξεις είναι λίγες για να περιγράψεις τα συναισθήματα σου .. Ένα θερμό ευχαριστώ στον εθνικό προπονητή Γιάννη Κανέλλη που πίστεψε σε εμένα και με εμπιστεύτηκε , στους πιο υπέροχους εθνικούς βοηθούς προπονητές που έχουν υπάρξει ποτέ Φώτη Λεκκάκο , Γιάννη Σύλλα και φυσικά τον δάσκαλο μου Nektarios Xenosne για την άριστη συνεργασία που ειχαν , όχι μόνο με εμένα , αλλά και με όλη την εθνική αποστολή , στην μοναδική Mariza Soumbasaki που βρίσκεται πάντα δίπλα μου και χωρίς εκείνη τίποτα δεν θα ήταν ίδιο , στην οικογένεια μου για την ηθική αλλά και οικονομική στήριξη των προσπαθειών μου από την πρώτη μέρα της αθλητικής μου σταδιοδρομίας έως και σήμερα, αλλά και σε όσους ανθρώπους καθημερινά στέκονται δίπλα μου, με στηρίζουν και με αγαπούν 💓
#Europeanchampioship #thridplace #karate #success #keepgoing #neverstop"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου