Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Κωνσταντίνα Πέππα : ένιωσα απόλυτη ικανοποίηση από την απόδοση μου

Τελείωσε για εμένα το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα με μια πολύ καλή εμφάνιση και ικανοποιημένη από τον εαυτό μου! Το καινούργιο σύστημα αξιολογησης των Kata μετά τις τελευταίες αλλαγές και ο τρόπο που κρίνεται ένα Kata είναι αρκετά αυστηρός μιας και δεν έχεις να ανταγωνιστείς μόνο έναν αντίπαλο αλλά όλους όσους έχεις στο round . Κερδίζοντας τον πρώτο γύρο λοιπόν 3η σε βαθμολογία και περνοντας στον 2ο γύρο δεν κατάφερα να περάσω στον 3ο ώστε να διεκδικήσω το μετάλλιο ! Σημασία έχει όμως πως ένιωσα εγώ μέσα στο ταταμιι και αυτό που ένιωσα ήταν απολυτη συγκέντρωση ευχαρίστηση και ικανοποίηση από την απόδοση μου ! Θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στην δασκάλα μου Μαρίζα Σουμπασακη η οποία όπως έχει αποδειχθεί για πολλοστή φορά έχει δίκιο σε ότι με προτρέπει να κάνω , στην @georgina_xenou η οποία με έχει βοηθήσει και με στηρίζει τόσο στο κομμάτι του καράτε όσο και στο ψυχολογικό κομμάτι ,καθώς και στο δάσκαλο μου Νεκτάριο Ξένο αλλά ένα τεράστιο ευχαριστώ στον εθνικό προπονητή Γιάννη Σύλλα ο οποίος ηταν δίπλα μου και κατά την διάρκεια της προνθερμανσης αλλά και κατά την διάρκεια του αγώνα ! Με έκανανε να πιστέψω σε εμένα και στις δυνατότητες μου !
Πολλά συγχαρητήρια στην αδερφή μου @nicole_zervou η οποία για άλλη μια φορά απέδειξε ποια είναι και μας έκανε υπερήφανους ( καθόμουν στην καρέκλα και περίμενα να παίξω όταν είδα ότι κέρδισες τον τελικό ρεπασάζ , η χαρά μου ήταν τόσο μεγάλη που μου έδωσες δύναμη να μπω μέσα στο ταταμι και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό , σε ευχαριστώ) , στον @xenos_stefanos για την συγκίνηση και περηφάνεια που μας έκανε να νιώσουμε (είσαι απιστευτος αδερφέ μου αυτό είναι μόνο η αρχή ! ) , καθως και στον @dimitrios_rigas ο οποιος πηρε αυτό που αξίζει πραγματικά ( κάποια πράγματα αργούν αλλά έρχονται όπως λέει και εκείνος !). Επίσης ένα τεράστιο μπράβο στον @panos_floros02 για την κατάκτηση της 5ης θέσης (την επόμενη φορά το μετάλλιο είναι δικό σου !) . Τέλος θα ήθελα να πω ένα τεράστιο μπράβο σε όλους τους συναθλητές μου για την προσπάθεια τους αλλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ για την στήριξη τους ! #karate #europeanchampionship2019
#denmark🇩🇰

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου